SELAMAT TINGGAL PEDIH ULU HATI, GERD & ANGIN

Suplemen khas untuk atasi pedih ulu hati serta angin dengan berkesan & selamat!

CUSTOM JAVASCRIPT / HTML

KALEHA Rheum Palmatum Plus

Kaya dengan Pokok Rheum Palmatum yang tinggi Emodin yang berkesan melancarkan penghadaman, mengatasi masalah angin, GERD & pedih ulu hati.

Kenapa Masalah Pedih Ulu Hati, GERD & angin Tak Setel-Setel?

445 png

Pedih ulu hati berlaku disebabkan proses penghadaman perut yang tidak lancar.

Bila penghadaman tidak lancar, perut jadi lebih berasid & bergas.

Ini yang menjadi punca sakit pedih di ulu hati & angin berkumpul di perut.

Perut berada di tengah-tengah badan.

Bila perut bermasalah, ia akan memberi kesan kepada organ di sekeliling perut.

Atas perut ialah ulu hati, sebab itu anda berasa pedih ulu hati.

Pedih ulu hati berlaku disebabkan proses penghadaman perut yang tidak lancar.

Bila penghadaman tidak lancar, perut jadi lebih berasid & bergas.

Ini yang menjadi punca sakit pedih di ulu hati & angin berkumpul di perut.

Perut berada di tengah-tengah badan.

Bila perut bermasalah, ia akan memberi kesan kepada organ di sekeliling perut.

Screenshot 2022-12-29 at 11 22 20 PM png

Bawah perut ialah usus besar.

Ini menyebabkan sembelit berlaku.

Lebih teruk lagi, ia membawa kepada buasir

Screenshot 2022-12-29 at 11 19 09 PM png

Belakang perut ialah saraf & tulang belakang.

Ini menyebabkan sakit belakang & sakit-sakit badan serta lenguh tak larat di seluruh badan.

Nak buat kerja pun tak selesa kan?

Screenshot 2022-12-29 at 10 29 42 PM png

Dan akhir sekali, angin yang banyak ni menyebabkan kerap sendawa, kentut busuk, perut kembung, buncit & pedih perut.

Screenshot 2022-12-29 at 11 10 13 PM png

Jadi, sekarang anda dah faham kan?

Kenapa orang yang ada masalah angin ini, mengalami pelbagai simptom dalam satu masa.

Lebih membimbangkan paling teruk sekali boleh menyebabkan anxiety!

Orang tengok memang macam sihat tapi dalaman sakit.

Rasa dia macam nak mati... walaupun sakit dia tiada luka tiada lebam.

Kalau jumpa doktor pun boleh jadi doktor tak dapat kenalpasti apa masalah yang terjadi.

Anxiety attack ni datang tanpa diminta dan tanpa tanda.

Kita jadi cemas tanpa sebab, susah nak bernafas, jantung jadi laju, susah nak tidur, badan jadi panas terutamanya di dada, lengan atau belakang.

Fikiran kita pun jadi kacau bilau dan jadi tak tentu arah. 

sad-man-holding-head-with-hand-scaled jpg

Jadi Nak Buat Macam Mana?

Untuk orang yang ada masalah pedih ulu hati & angin ini, langkah pertama yang perlu dibuat ialah merawat perut supaya penghadaman jadi lancar kembali.

Jika tidak dirawat, perut akan jadi makin sensitif.

Benda ini anda akan perasan, bila berlaku situasi :

“dulu makan benda ni boleh, sekarang dah tak boleh “

8-foods-that-can-make-GERD-worse-1080x675-1 jpg

Kalau ada benda yang anda kena pantang makan, itu petanda perut anda memang ada masalah penghadaman.

Jadi, langkah pertama untuk atasi pedih ulu hati ialah rawat perut supaya perut dapat hadam makanan dengan lancar.

Selagi perut tak hadam dengan baik, selagi itulah masalah sakit-sakit anda akan berterusan.

RHEUM PALMATUM

Pokok Herba Cina Yang Berkesan Mengatasi Masalah Penghadaman.

chinese-rhubarb-rheum-palmatum-illustration-from-medical-botany-1836-scaled jpg

Rheum Palmatum ialah herba amalan kaum Cina sejak 2700 tahun sebelum Masihi lagi.

Nama lain bagi Rheum Palmatum ialah Rhubarb Root.

Ia tinggi zat emodin.

Kajian mendapati, anthraquinone ialah bahan yang sangat penting untuk merawat perut yang mengalami masalah penghadaman.

Lihat rujukan kajian di bawah:

chemistry-g26fef3343_1280 png

Rheum palmatum strengthen the digestion, improve liver function and lubricate the bowel.

chemistry-g26fef3343_1280 png

Rheum palmatum L. has the effect of restoring normal bowel movement, clearing away heat
and toxic materials, cooling the blood, and dissipating blood stasis. Rheum palmatum L. can
clear the stomach and intestines. Rheum palmatum L. also can increase the intestinal peristalsis, relieve constipation by purgation

chemistry-g26fef3343_1280 png

They stimulate bowel movements, encouraging the bowels to empty.

Malah Herba Ini Juga Juga Telah Dikaji & Didapati Efektif Untuk Mengurangkan Masalah GERD & Anxiety.

chemistry-g26fef3343_1280 png

A study published in the Journal of Ethnopharmacology in 2010 found that Rheum palmatum was effective in reducing symptoms of GERD in rats. The study found that the herb reduced acid reflux and restored the normal function of the lower esophageal sphincter, the muscle that keeps stomach acid from flowing back into the esophagus.

chemistry-g26fef3343_1280 png

Another study published in the Journal of Ethnopharmacology in 2012 found that an extract of Rheum palmatum was effective in treating ulcers caused by GERD in rats. The study found that the extract reduced the size of the ulcers and improved the healing process.

chemistry-g26fef3343_1280 png

Another study published in the Journal of Ethnopharmacology in 2017 found that Rheum palmatum extract can reduce anxiety and depression-like behaviors in mice.

Jadi, bila anda makan Rheum Palmatum ini...

  • Perut boleh hadam makanan dengan lancar.
  • Ulu hati tiada pedih & sakit.
  • Badan tiada masalah angin berlebihan
  • ​Usus besar jadi lancar membuang sampai habis najis.
  • Najis jadi lembut dan anda mudah membuang.
KALEHA-2021-04-08-000522-scaled jpg

10 Kesan Kebaikan Rheum Palmatum Kepada Anda.

  • Bebas masalah pedih ulu hati
  • ​Bernafas tanpa rasa sesak
  • ​Ringan badan & kepala
  • ​Perut tak berangin
  • ​Sakit-sakit badan hilang
  • ​Bebas sembelit
  • ​Lawas ketika membuang (tanpa cirit)
  • ​Puas membuang
  • ​Perut dah tak buncit & kembung lagi
  • ​Berat turun dan anda jadi lebih langsing

Memperkenalkan...

Suplemen Formulasi Khas Daripada Rheum Palmatum untuk Anda

KALEHA_SOCIALMEDIA_8_JULY-2 png
KALEHA_SOCIALMEDIA_22_JULY-2 png

Kaleha RP+ ialah suplemen yang tinggi Rheum Palmatum, dirumuskan khas untuk anda yang mengalami masalah pedih ulu hati.

Ia dalam bentuk kapsul.

Dalam setiap botol ada 60 biji kapsul.

Sehari hanya perlu makan 2 biji, sebelum sarapan.

Tiada kesan sampingan kerana ianya 100% daripada herba semulajadi.

Formulasi 100% Semulajadi

Diuji secara klinikal, dijamin selamat & Halal.

LULUS KKM

screencapture-quest3plus-bpfk-gov-my-pmo2-detail-php-2022-09-16-23_39_30-2 png

Berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dengan no sijil KKM MAL15045164T.

DISAHKAN HALAL

Halal-2-2 jpg

DISAHKAN SELAMAT

Sijil-2 jpg

Kandungan telah disahkan 100% selamat melalui ujian makmal PRN di USM.

KILANG BERSTATUS ANTARABANGSA

Screenshot-2022-09-17-at-9 12 50-AM png
Kilang-2 jpg

Dikilangkan di Kuala Lumpur, Malaysia yang berstatus cGMP, ISO 9001:2015, HACCP, HALAL & VHM yang dijamin kualiti dan keselamatannya di peringkat antarabangsa.

KAPSUL SAYURAN

w1200_8308_800X350-2__1_ png-2 webp

Jika anda seorang vegetarian, tak perlu khuatir kerana anda boleh makan tanpa ragu-ragu.

Ia bukan kapsul gelatin seperti yang banyak didapati di pasaran.

Lihat Komen Mereka yang Telah Cuba

KALEHA Rheum Phalmatum Plus

gerd testi01 png
IMG_1279 JPG
WhatsApp Image 2023-01-28 at 9 35 55 PM jpeg
686258c5-09b7-4bee-adfc-a4b1ee94b42e jpg
IMG_0703 jpg
IMG_0912 jpg
IMG_0915 jpg
5549cf76-33dd-491a-8e81-14ff6e02c4a8 JPG
IMG_0046 jpg
IMG_0061 jpg
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
Dr-Taha-2 jpg
Mas-idayu-2 jpg
Esma-Daniel-2 jpg
sofijikan-2 jpg

Hentikan Derita Pedih Ulu Hati, GERD & Angin Anda Sekarang!

KALEHA-2021-04-08-000488-2 jpg

Dapatkan KALEHA RP+ hari Ini dengan tawaran istimewa untuk anda.

Pilih pakej pilihan anda di bawah!

 MOST RECOMMENDED!

BUY 2 FREE 1

WhatsApp-Image-2022-09-06-at-9 51 34-PM jpeg
  • ​180 biji kapsul
  • ​Penggunaan 1 bulan - 3 bulan

RM450

RM240

Jimat RM70/botol (67% Off)

Recommended untuk yang bekerja.

- 1 Botol di rumah.
- 1 Botol dalam kereta.
- 1 Botol untuk office.

Tak perlu risau jika tertinggal tak bawa ke ofis.

BUY 3 FREE 2

WhatsApp-Image-2022-09-06-at-9 52 13-PM-1 jpeg
  • 300 biji kapsul
  • Penggunaan 3 bulan - 5 bulan

RM750

RM360

Jimat RM78/botol (70% Off)

Pilihan popular pelanggan yang Repeat Order.

Lebih Jimat dan lebih berbaloi

Cara pembelian :

gw5pay (2) svg
app-wa png
cod-ninja-min-2 png
Shopee svg png

*Promosi di Shopee dan di website mungkin berlainan pada tempoh masa tertentu.

NINJA2-BIG-1024x267-1 png

F.A.Q

Soalan-soalan lazim

KALEHA-2021-04-08-000111-scaled jpg

 Saya tak ada masalah obesiti & tidak mahu turunkan berat badan boleh ke makan?

Boleh. Kaleha RP+ berfungsi menurunkan berat badan bukanlah dengan membakar lemak tetapi fokus utamanya adalah perut & penghadaman.

Secara purata setiap orang dewasa makan dalam 1-3kg sehari dan jika tidak diproses dengan baik akan menyebabkan berat badan bertambah juga.

Bila perut kita bermasalah akan menyebabkan apa yang kita makan tak dapat diproses dengan baik dan akhirnya ‘stuck’ dalam usus dengan lama.

Bila makanan ini stuck, tak diserap, tak dibuang akan menyebabkan gas serta angin terkumpul, masalah sembelit dan perut juga menjadi buncit.

Kaleha RP+ membantu anda ‘servis’ perut anda supaya dapat berfungsi dengan lancar.

 Cara pengambilan?

Dicadangkan telan 2 biji pil KALEHA RP+ sebelum makan.

 Bagaimana jika saya ada makan ubat atau produk lain?

Jarakkan pengambilan selama 4 jam.

 Siapa yang boleh mengamalkan produk ini?

Lelaki atau wanita dewasa seawal 12 tahun.

 Saya ada darah tinggi & kencing manis boleh makan Kaleha RP+?

Boleh. Malah kandungan produk ini juga membantu menstabilkan kolestrol & gula dalam darah.

 Boleh diamalkan oleh wanita yang mengadung?

Maaf, tidak sesuai.

 Boleh diamalkan oleh wanita selepas bersalain dan menyusukan bayi?

Boleh diamalkan. Malah bahan kandungan Kaleha RP+ ini juga baik untuk proses pemulihan selepas bersalin.

 Boleh diamalkan semasa haid?

Boleh. Malah kandungan produk ini juga dapat membantu melegakan senggugut.

 Bilakah saya akan menerima tempahan saya?

Pembelian hari ini akan dipos hari ini juga, jika pembayaran dibuat sebelum jam 12 tengahari. Postage biasanya mengambil masa 1-3 hari.

Perlukan bantuan untuk buat tempahan?


Klik button di bawah untuk hubungi kami!

https___gw5_link_qr_bt4f5d_vectorial svg

Atau scan barcode diatas untuk berhubung dengan kami melalui Whatsapp.